דירות דיסקרטיות בירושלים

דירות דיסקרטיות בירושלים והסביבה

דירות דיסקרטיות בירושלים
ירושלים, עיר רבת גוונים ופנים, עיר הבירה של מדינת ישראל, העיר הגדולה ביותר במדינת ישראל, עיר בעלת היסטוריה של אלפי שנים, עיר קדושה לשלו דתות המונותיאיסטיות, מרכז לעם היהודי, עיר ובה שכונות ותיקות וחדשות, אוכלוסייה הטרוגנית מבחינה לאומית, דתית וחברתית כלכלית, עיר בעלת משמעויות פוליטיות. אוכלוסיית ירושלים מנתה בסוף שנת 2007 כ- 747,600 תושבים מהם כ- 476,100 יהודים ואחרים וכ- 271,500 ערבים. המערכת העירונית צריכה לתת מענים לאוכלוסייה גדולה ומפוזרת, אוכלוסייה אשר נמצאת בגידול מתמיד, הטרוגנית מבחינה דמוגרפית חברתית וכלכלית, עיר בעלת ריכוז גדול של אוכלוסייה לא יהודית, כשלושים ושישה אחוזים בסוף שנת 2007, מבנה תעסוקה בעייתי ורמת עוני גבוהה יחסית, פיתוח שכונות חדשות, פיתוח תשתיות ופוטנציאל תיירות גדול. על המערכת העירונית מוטלת האחריות להגדיל ולהרחיב את מערכת השירותים העירוניים בהתאם לגידול האוכלוסייה ולהתאים את מערכות השירותים לצרכים הייחודיים של קבוצות האוכלוסייה השונות, הנובעים מהשיוך הדתי או הלאומי.

היתרונות של דירות דיסקרטיות בירושלים

עם יד על הלב, בוודאי יש כמה מכם, כאשר אתם שומעים את צמדי המילים - דירות דיסקרטיות בירושלים – אתם מיד מפנטזים על הסרטים שבהם רואים בסרטים זוגות לא נשואים בוגדים אחד בשני ומתחמקים לדירות דיסקרטיות בחשאי.
אך המציאות היא שונה לחלוטין מן הסרטים והיא לא מחייבת שרק זוגות שרוצים לבגוד אחד בשני יגיעו לדירות הללו, אלא גם זוגות נשואים, אשר רוצים קצת זמן איכות ורומנטיקה ובבית שלהם אין להם את הפרטיות שלהם, בשל ההתמודדות היום יומית עם הילדים שלהם, העבודה, מטלות הבית וכדומה ולנסוע לצימר או לבית מלון זה יותר מדי יקר עבורך, כך שלקחת כמה שעות של פינוק בדירות דיסקרטיות בירושלים זה הפתרון האולטימטיבי עבור זוגות אלה.

היתרון הראשון של דירות דיסקרטיות בירושלים שאתם משלמים רק עבור הזמן שאתם מנצלים, שלא כמו בצימר או בבית מלון, שבו אתם משלמים לפי לילה לא משנה כמה שעות אתם בצימר, בדירות הללו זה לפי שעה. בנוסף אתם יכולים להיות ספונטניים, לא צריך להזמין כמה שבועות מראש, בגלל הנגישות, יש סבירות גבוהה למצוא דירות מהיום למחר ואפילו מרגע לרגע.

* לידיעתכם: כל השירותים באתר אינם כוללים מין *

* השימוש באתר בהתאם לתקנון